Hulp nodig: kunnen loopsheid en diarree met elkaar te maken hebben?

Chanel
Chanel Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik zou graag jullie mening willen hebben. Mijn puppy van 8 maanden is zondag voor het eerst loops geworden en sinds maandag heeft ze diarree. Ze heeft hiervoor nog nooit eerder diarree gehad. Kan er een verband zijn tussen haar loopsheid en de diarree? Alvast bedankt voor jullie reacties...

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

3 antwoorden
Sorteren op:
  • Chanel
    Chanel Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Afgelopen dinsdag ben ik bij de dierenarts geweest en ze heeft me Stomorgyl gegeven voor de diarree... maar het is nu donderdag en het is nog steeds precies hetzelfde... ik moet er morgen (vrijdag) dus weer naartoe... ik hoop dat ze de oorzaak snel kan vinden, want de diarree is echt heftig en de eetlust is ook ver te zoeken.... ik maak me echt zorgen....

Vertaald Frans
    ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

Het komt wel eens voor dat de spijsvertering tijdens de loopsheid een beetje ontregeld is, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat je precies onder diarree verstaat (iets zachter of echt heel dun).

Is je hond trouwens up-to-date met ontwormen?

Zo niet, geef haar dan een ontwormingsmiddel.

Als dat wel zo is, geef haar dan voor nu eerst een zakje probiotica.

Blijft het aanhouden? Neem dan contact op met een dierenarts.

Fijne dag nog,

Solène

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Lijkt me sterk... Maar goed, ik ben geen expert!

Vertaald Frans
  • 3 reacties van 3

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!