7 tepels, kan mijn teefje nog goedgekeurd worden voor de stamboom (LOF)?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond, ik heb mijn kleine Cane Corso nu een weekje in huis en tijdens het knuffelen merkte ik dat ze maar 7 tepels heeft!!

4 aan de ene kant en 3 aan de andere... Nu vraag ik me af hoe dat zit met de LOF-keuring (stamboom)... zal ze wel of niet goedgekeurd worden? Haar ouders hebben een stamboom, dus ze heeft nu de voorlopige papieren...

Heeft iemand anders hetzelfde 'probleem' gehad?

Is de hond toen alsnog goedgekeurd?

Of kijken de keurmeesters daar niet naar?

Ik weet dat ze bij reuen naar de balletjes kijken, maar kijken ze bij teefjes ook naar de tepels?

Ik hoop dat ze geen inwendige afwijkingen heeft.... de 20e heb ik een afspraak bij de dierenarts voor de herhalingsprik en dan zal ik het ook even vragen, want ik maak me best wel zorgen om mijn kleine schat.

Bedankt voor je reactie

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

42 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Oké Wolfman, bedankt voor de uitleg :)

Vertaald Frans
    Wolfman
    Wolfman Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

ik heb nog nooit een keurmeester de tepels zien tellen!!!!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Is dit voor jou, Wolfman, of ter bevestiging?

Nou, ik weet dat je aan twee al meer dan genoeg hebt om gelukkig te zijn! hihihi

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Euh, als er ooit zoiets als een officiële keuring voor katten komt, zie ik mezelf echt niet de tepels van alle kittens tellen (ook die van de katers!)!!!

Ik denk dat dat echt zo'n detail is dat ik zou vergeten.

En ik kom terug op wat ik zei: als een of andere idioot de kat zou willen omruilen, neem ik 'm terug en krijgt diegene z'n geld terug, maar die krijgt echt NOOIT meer een ander kitten van mij!

Voor mij is zo iemand het totaal niet waard om een kat te hebben.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, ik vind het echt onzin als ze niet gekeurd kan worden!!! Want ze is prachtig (lichtgrijs en haar ogen beginnen nu grijs te worden, wauw!!) en eh, haar omruilen voor een andere pup? Echt niet, onmogelijk, ik ben veel te dol op haar!!! Ik ga het aan m'n dierenarts vragen, want ja, ik heb er toch € 800 voor betaald. Als ze een inwendige afwijking heeft... dan ga ik die verkoper wel even flink de waarheid vertellen!

Dus tja, ik kijk het over een paar dagen wel even aan... ik hoop maar dat het niets ernstigs is voor haar gezondheid, en ook voor het geval we ooit een nestje met haar willen of voor haar stamboom...

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 42

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!