7 tepels, kan mijn teefje nog goedgekeurd worden voor de stamboom (LOF)?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond, ik heb mijn kleine Cane Corso nu een weekje in huis en tijdens het knuffelen merkte ik dat ze maar 7 tepels heeft!!

4 aan de ene kant en 3 aan de andere... Nu vraag ik me af hoe dat zit met de LOF-keuring (stamboom)... zal ze wel of niet goedgekeurd worden? Haar ouders hebben een stamboom, dus ze heeft nu de voorlopige papieren...

Heeft iemand anders hetzelfde 'probleem' gehad?

Is de hond toen alsnog goedgekeurd?

Of kijken de keurmeesters daar niet naar?

Ik weet dat ze bij reuen naar de balletjes kijken, maar kijken ze bij teefjes ook naar de tepels?

Ik hoop dat ze geen inwendige afwijkingen heeft.... de 20e heb ik een afspraak bij de dierenarts voor de herhalingsprik en dan zal ik het ook even vragen, want ik maak me best wel zorgen om mijn kleine schat.

Bedankt voor je reactie

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

42 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

Clémentine37 : De dierenarts moest lachen toen ik hem over de tepels van mijn Hyona vertelde... Hij zei dat alles gewoon normaal is en dat het wel vaker voorkomt; sommige honden hebben er 11 en anderen maar 6...! Ze is verder kerngezond en dat is het belangrijkste. Bij de stamboomkeuringen letten de keurmeesters er niet eens op... De assistente van de dierenarts gaf me de naam van een website met superveel info (ik weet niet of jullie die al kennen): www-chiens-online.com

Ik hoop dat alles goed komt met de stamboomregistratie van jullie honden...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Maak je geen zorgen hoor, ik laat mijn dog en mijn chi binnenkort keuren en ik weet heel goed dat die ontbrekende tepel haar niet zal beletten om haar stamboom te krijgen. Waar ik me meer zorgen om maak is dat dubbele gebit van haar xD

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Clementine37, Wolfman en de rest, bedankt! Ik ben weer wat meer gerustgesteld over de gezondheid van m'n lieve schatje... en over haar bevestiging...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Mijn chihuahua heeft ook tepels die alle kanten op gaan xD

Maar nee, dat is geen reden voor een afkeuring hoor

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt voor je reactie Wolman! Volgens mij kijken de keurmeesters op dit moment nog niet naar de tepels, maar ja, aangezien ze de testikels wel controleren... je weet maar nooit...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja hoor Wolfman, ik weet dat je een echte levensgenieter bent en dat je van de goede dingen in het leven houdt :)

Vertaald Frans
    Wolfman
    Wolfman Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

je kent me toch dellys, ik kan niet meer veranderen!!!!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah, zo ken ik je weer Wolfman en ik vind het veel fijner om te weten dat je niet veranderd bent ;)

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 42

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!