Reutje of teefje? Puppy 4 weken

Jane0601
Jane0601 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Mijn hond heeft 3 puppy's gekregen.

Ik heb al naar wat foto's en artikelen gekeken, maar ik weet het geslacht van de pups nog steeds niet helemaal zeker.

Er is er eentje bij die wat groter en speelser is, met een heel duidelijk 'bultje' onder de navel; ik dacht zelf dat dit een reutje was.

En dan zijn er nog twee die wat kleiner en rustiger zijn, zonder dat er iets zichtbaar is tussen de navel en de anus. Daarvan dacht ik dat het teefjes waren.

Kunnen jullie me hier alsjeblieft bij helpen?

Zie de foto van de puppy waarvan ik dacht dat het een reutje is.

Alvast heel erg bedankt!

Reutje of teefje? Puppy 4 weken

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

5 antwoorden
Sorteren op:
  • Emla
    Emla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Eerste foto is het vrouwtje en de tweede het mannetje (dat is niet de navel...)

Vertaald Frans
    C
    Caroline-eg Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

De balletjes zie je nu nog niet, maar bij een vrouwtje zit het geslachtsdeel vlak bij de anus, terwijl dat bij mannetjes midden op de buik zit.

Vertaald Frans
    Petyrlechon
    Petyrlechon Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

De eerste foto is een vrouwtje en de tweede een mannetje 😉

Vertaald Frans
    D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Niks te zien?

En dat kleine kraantje dan, wat is dat?

😇

Vertaald Frans
    Jane0601
    Jane0601 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

en de foto van wat ik dacht dat een vrouwtje was, waarop helemaal niets zichtbaar of merkbaar is

bedankt

Vertaald Frans
  • 5 reacties van 5

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!