Mijn puppy bijt in de riem en springt tegen me op tijdens het wandelen
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Oké, bedankt voor de tips :) Ik ben hem toevallig net aan het leren om te 'wachten' en tot nu toe gaat het best goed
Het is een Border Collie
Leid hem af met een speeltje of een stok, zodat hij dat pakt in plaats van de riem ^^ Oefen ook op het commando 'wacht' (of een vergelijkbaar woord), zodat hij geduld en rust gaat koppelen aan een spelletje ^^ Als je een hondenpark in de buurt hebt waar je hem veilig los kunt laten, zouden groepswandelingen hem ook echt goed doen ^^
Hoi, wat voor ras is je hond?
Ja, meestal wel, maar mijn pup is heel sociaal en vindt het geweldig om mensen te zien, dus hij stormt op iedereen af die we tegenkomen. Ik probeer hem zo vaak mogelijk mee naar het park te nemen (4-5 keer per week) waar ik hem loslaat, maar er zijn vaak kinderen in het park en dan bestaat de kans dat hij tegen ze op springt.
Ja, meestal wel, maar mijn pup is heel sociaal en vindt het geweldig om mensen te zien, dus hij stormt op iedereen af die we tegenkomen. Ik probeer hem zo vaak mogelijk mee naar het park te nemen (4-5 keer per week) waar ik hem loslaat, maar er zijn vaak kinderen in het park en dan bestaat de kans dat hij tegen ze op springt.
Laat je hem alleen aan de lijn uit?
38 reacties van 38
- Hulp nodig help. Tiener gebeten, wat te doen?
- Serieuze liefdesterugkeer, directe terugkeer van genegenheid +229 97435576