Leefritme van een Border collie

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond,

Ik heb een Border collie van 5 maanden. Het is onze eerste hond. De gedragstherapeut vertelt ons dat we moeten rekenen op minimaal een uur wandelen per dag. Ons leefritme laat dat echt niet toe! Is dat echt nodig? Is een half uurtje ook mogelijk?

Een andere vraag die misschien stom of zelfs ongepast klinkt... maar hoe zit het met de hygiëne als je een hond hebt??? Het ruikt niet echt lekker (als je tips hebt, graag!), het wordt erg vies door het in- en uitlopen... ben ik een enorme poetsfreak? Is dit normaal? Ik ben toch niet de enige die een schoon huis wil met een hond??? Sorry voor deze overpeinzingen en vragen, maar we twijfelen of we ons hondje wel houden... we hebben het gevoel dat we er niet tegenop gewassen zijn...

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Docline
    Docline Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Een half uurtje per dag voor je hond?

Voor een Border van 5 maanden?

Dit is een grap.

(Waar ik echt niet om kan lachen).

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!