Brokken op, waarmee kan ik ze vervangen?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Het is zondag en ik ben een weekendje weg op het platteland met mijn kleine Max van 2,5 maand oud en 7 kg!

Ik had mijn weekend graag wat langer willen maken, maar ik kom er net achter dat ik niet genoeg brokken meer heb!!! En alles is natuurlijk dicht...

Waarmee kan ik dit tot morgen vervangen? Rijst? Pasta? Havermout? En wat kan ik er als extraatje bij geven?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

9 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

Hoi,

Ik raad je aan om over te stappen op rauwe voeding! ;)

Groetjes,

La Maison du Barf

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

waar kan ik de brokken door vervangen?

Vertaald Frans
    Marie-Jo Raffarin
    Marie-jo raffarin Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Abel, ik ben het helemaal eens met je reactie... maar als ik mijn "hondje" (mijn Border) gepofte rijst of pasta te eten geef, dan gaat hij...

De hele nacht scheten laten. (LOL)

Ook al stinken die hondenscheetjes enorm, we houden toch van ze!!!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Ik geef mijn honden alleen maar pasta (of gepofte rijst)! En ze zijn er dol op! Ik meng het met brokken, natvoer... En het is me opgevallen dat ze na het eten minder drinken en ook minder vaak naar buiten hoeven...
    Vertaald Frans
    Marie-Jo Raffarin
    Marie-jo raffarin Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

En vergeet in de winter dat goede oude 'groentesoepje' niet, dat ik door de granen meng. Hij is er dol op... Hij lust sowieso alles wat zijn buikje vult (lol)... Maak je geen zorgen, hij gaat echt wel weer terug naar zijn brokjes!!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Super bedankt!

Ik hoop alleen dat hij hierna zijn brokjes nog wil! :)

Vertaald Frans
    P'titefleur
    P'titefleur Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Je vervangt het door rijst die echt heel goed doorgekookt is en die je daarna goed afspoelt met veel water. Doe er wat gegrild vlees bij en als je ook nog gekookte sperziebonen en worteltjes kunt toevoegen, is dat helemaal top.....

Vertaald Frans
  • 9 reacties van 9

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer