Hoi allemaal!
Samen met mijn gezin denken we erover om een hond (een pup) te adopteren.
Eigenlijk zijn we meer aan katten gewend. Ik ben de enige van het gezin die zich al aardig heeft ingelezen. Daarom heb ik de vrije hand gekregen om op onderzoek uit te gaan. Ik keek eerst naar Golden Retrievers, dat zijn echt pareltjes! En daarna naar Labradors!
Maar nog niet zo lang geleden kwam ik een kruising tegen van twee rassen waar ik nog niet per se veel vanaf weet, maar die me wel erg aanspreken.
Een kruising tussen een Border Collie-moeder en een Beauceron-vader! Ik stond echt even paf. Ik heb me wat verder ingelezen en uiteindelijk passen beide rassen perfect bij onze 'eisen'. MAAR het is best een aparte combi en dus qua karakter niet echt voorspelbaar...
We hebben genoeg tijd voor hem en alles lijkt oké. Maar ik zou nu graag willen weten waar we aan toe zijn, begrijp je?
Ik moet er wel bij zeggen dat als we voor hem kiezen, hij pas één maand en 9 dagen oud is als hij bij ons komt. Hebben jullie wat goede tips om met zo'n jonge pup te beginnen?
Oh, en ik moet ook nog even melden dat we in een appartement wonen. Wel een heel groot appartement, dus ik denk niet dat dat een probleem zal zijn..
Alvast bedankt voor alles.