Mijn hond is flauwgevallen

M
Mel1 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

De titel zegt het eigenlijk al: in de nacht van woensdag op donderdag is mijn hond letterlijk neergevallen.

Hij stond op uit zijn stoel, liep naar de deur en daar zakte hij zomaar in elkaar. Hij bleef even liggen, was helemaal van de kaart, maar daarna deed hij weer normaal.

Dit is de tweede keer dat hij zo'n aanval heeft gehad.

De eerste keer (twee maanden geleden) maakte ik me nog niet meteen zorgen, want na vijf minuten was alles weer oké. Een flauwte kan gebeuren, net als bij ons. Maar nu is het dus al de tweede keer...

Hebben jullie een idee wat dit zou kunnen zijn?

Even voor de duidelijkheid: ik zoek natuurlijk geen diagnose, maar gewoon wat mogelijke oorzaken. Ik heb uiteraard al contact opgenomen met de dierenarts voordat ik dit hier plaatste; we hebben morgen om 16:30 uur een afspraak.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

70 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Deze film heb ik al een keer of 8 of 10 met mijn dochter gekeken ^^

Het is echt een leuke Disney-film

Ik ben dol op de scène met de cupcake, die hond is echt prachtig en indrukwekkend... in de originele versie nog beter!!!!

Geef je mooie Odin maar een dikke knuffel

Slaap lekker

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Ja, soms werkt het wel als ik het kopieer en de andere keer gaat het helemaal mis.

Het is nogal vervelend.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Bij mij werkt er geen enkele link fatsoenlijk, ik moet er zelf aan prutsen. Maar ik ben twee maanden weggeweest en er zijn een hoop functies verdwenen of ze buggen!

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

dat was het Franse fragment van AlloCiné van de Disney-film Turner & Hooch met Tom Hanks en Bordeauxdoggen.. 🙂

Ah ja, een maat van me heeft het ook al over die film gehad, ik moet hem echt eens gaan kijken.

Misanthrope, zelfs als ik het kopieer kom ik niet op de juiste video uit.

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Rust maar lekker uit! Je hebt je moeder flink laten schrikken!

Nou en of!

Maar eigenlijk is het een geluk bij een ongeluk, want hij is nu weer helemaal oké met de dierenarts.

Door de laatste bezoekjes voor zijn poot begon hij zich wat ongemakkelijk te voelen. En omdat de dierenarts hem dit keer niet te veel hoefde te onderzoeken, ontspande hij en is hij nu weer dikke maatjes met de dierenarts.

Dat is echt fijn! :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

De links werken niet meer direct. Je moet ze nu kopiëren en plakken. Weet iemand of dit normaal is of dat er onderhoud is? Er zijn steeds meer bugs op Wamiz of functies die niet meer werken.....

Vertaald Frans
    Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

dat was het Franse fragment van AlloCiné, de film Turner & Hooch van Disney met Tom Hanks

met Bordeauxdoggen ..

🙂

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Ik heb echt ruzie met die links hoor, @Doudou ik zie niet wat je me wilde laten zien. Ik kom op een lege pagina terecht.

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Wij zijn ook opgelucht, je hebt snel gehandeld door direct naar de dierenarts te gaan. Wat een schatje is zo'n Bordeauxdog, ik had er nog nooit een gezien...

Het is mijn grote baby :) Ik ben niet het type dat voor elk klein wissewasje naar de dierenarts rent, maar als het moet, dan moet het.

Het klopt dat je niet vaak Bordeauxdoggen ziet, net als alle grote honden.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Rust goed uit! Je hebt je moeder flink laten schrikken!

Vertaald Frans
  • 40 reacties van 70

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!