Wanneer kun je een hond het beste laten steriliseren na een nestje?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal!

Ik kom even bij jullie voor wat advies! Wanneer kan ik mijn hond het beste laten steriliseren na haar nestje? Moet ik wachten tot haar volgende loopsheid voorbij is om haar te laten steriliseren, zodat ik zeker weet dat alles goed gaat?

Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

4 antwoorden
Sorteren op:
  • Angi2018
    Angi2018 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, even een vraagje: hoe lang duurt de loopsheid na de bevalling en wat is de kans dat mijn mannetje haar weer dekt en bevrucht? Hij probeert het namelijk nu alweer. Bedankt!

Vertaald Frans
    Angi2018
    Angi2018 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, even een vraagje: hoe lang duurt de loopsheid na de bevalling en wat is de kans dat mijn mannetje haar weer dekt en bevrucht? Hij probeert het namelijk nu alweer. Bedankt!

Vertaald Frans
    Omvy
    Omvy Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Hoi, Je kunt je hond al 15 dagen na de bevalling laten steriliseren, maar houd er wel rekening mee dat ze al 2 dagen na de bevalling weer loops kan worden. Groetjes
    Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Nee, je hoeft echt niet te wachten tot de volgende loopsheid. Laat het doen zodra de kleintjes haar niet meer nodig hebben (twee of drie maanden na de geboorte).

Vertaald Frans
  • 4 reacties van 4

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!