Hoi!
Nala en ik waren een weekje op vakantie op het platteland, in een rustig huisje met een paar vrienden van me. Op een middag gingen we tennissen aan de rand van het dorp. Ze rende rondjes om de baan om de bal te proberen te pakken. Toen we terugliepen was ze zoals gewoonlijk lekker druk en er was niks aan de hand. Maar eenmaal thuis merkten we dat ze niet echt meer bewoog en bleef liggen (wat niks voor haar is). Daarna begon ze te manken met haar linkerpoot.
Ik heb alles gecontroleerd: haar kussentjes, tussen de nagels, de gewrichten en de spieren, maar ze geeft geen enkel teken van pijn! Ze piept alleen als ze te gehaast is en te veel kracht zet op haar poot, bijvoorbeeld om op bed te springen.
We zijn vandaag weer thuisgekomen. Ze mankt nu iets minder, maar ze ontlast haar poot wel en piept als het niet gaat.
Hebben jullie misschien tips (waar moet ik precies kijken / koelen / rust geven)? Ik vroeg me ook af of het een steek of beet kon zijn, ik weet het niet goed... Moet ik naar de dierenarts gaan? Er is waarschijnlijk niks gebroken, want dan had ze op het moment zelf wel gejankt en ze geeft geen krimp als ik haar poot beweeg. Als je hier ervaring mee hebt of me gewoon kunt helpen, zou dat top zijn!
Bedankt!