Hulp nodig: mijn hond eet ondergoed

C
Clacla83 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal, ik heb een Mechelse herder van 5 maanden en het is nu al 4 keer gebeurd dat hij ondergoed heeft doorgeslikt... Mijn vriend en ik letten heel goed op dat er geen onderbroeken of sokken rondslingeren sinds het eerste incident, maar toch krijgt hij het steeds weer voor elkaar om ze te jatten, ik heb geen idee hoe... Vanavond heeft hij weer een onderbroek uitgebraakt... Ik heb hem paraffineolie gegeven, wat de dierenarts aanraadde, en ik zorg dat hij goed blijft drinken. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om te zorgen dat hij hiermee stopt. Het kan hartstikke gevaarlijk zijn en een darmafsluiting veroorzaken als het voorwerp vast blijft zitten... Doen jullie pups dit ook? Is dit normaal?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Kainate
    Kainate Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ze stelen, erop kauwen en ze kapotscheuren, ja, dat komt best vaak voor. Ze echt opeten daarentegen... dat is wat ongebruikelijker. Doet hij dat alleen met kleding of eet hij ook andere niet-eetbare dingen zoals hout, aarde, steentjes, enz. (een aandoening die pica wordt genoemd)? Slikt hij ze ook door als hij alleen is, of alleen wanneer je ze van hem probeert af te pakken?

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer