Mijn hond heeft 8 vetbollen voor vogels gegeten inclusief de plastic netjes

A
Asphodele Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik was vanochtend 20 minuten van huis en had mijn Beauceron-kruising binnen gelaten, op de kleine benedenverdieping met twee kamers en een badkamer.

Bij thuiskomst ontdekte ik wat hij had uitgespookt.

Hij heeft 2 kleine chocolade-paaseitjes naar binnen gewerkt + 8 VETBOLLEN VOOR TUINVOGELS, inclusief de plastic NETJES!

Hij dacht zeker dat hij een vogel was.

Hij ziet er sindsdien helemaal versuft uit! Zou de lockdown hem in een gestoorde hond hebben veranderd?

Ik hou mijn hart vast voor wat er nog komt. Ik heb de dierenkliniek gebeld, maar er nam niemand op. Ondanks het bericht dat ik drie uur geleden heb achtergelaten, ben ik nog niet teruggebeld.

Ik laat hem vanavond en morgenochtend vasten, in de hoop dat hij het uitbraakt.

Wat kan ik nog meer doen?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

63 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik heb net de hele reeks foto's van Norkham op de site gezien. Ja, het is inderdaad een Beauceron-kruising. Hij is 3,5 jaar oud, toch? Hij is echt prachtig. Ook geadopteerd, net als Max.

Het klopt dat hij door zijn kleur wel wat weg heeft van een Beauceron, maar ik heb op internet zijn evenbeeld gevonden: dezelfde vacht, hetzelfde postuur, dezelfde kop...

Het is de Duitse Pinscher. Norkham is een 'creoolse' hond, dus hij zal wel een heleboel verschillende genen hebben. Maar het 'resultaat' lijkt echt sprekend op een Duitse Pinscher! 👌

Vertaald Frans
    Emla
    Emla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Super.

Achteraf kun je er wel om lachen, maar op het moment zelf... die schatjes van ons laten je soms echt flink schrikken... 😅

Vertaald Frans
    A
    Rapporteren

Ik ben vandaag echt opgelucht, want ik heb gisteravond het 8e netje gevonden. Pff, gelukkig! Hij is weer helemaal buiten gevaar.

Zijn lichaam heeft inderdaad een flinke opdonder gehad, want zijn drolletjes waren kleiner (logisch natuurlijk, omdat hij minder brokjes kreeg), droger en langwerpiger met veel gras erin. Waarschijnlijk was het een ontsteking aan zijn spijsvertering die hij zelf probeerde te neutraliseren door gras te eten.

Vertaald Frans
    A
    Rapporteren
    Ik heb net de hele reeks over Norkham op de site ontdekt. Ja, het is inderdaad een kruising Beauceron. Hij is 3,5 jaar oud, toch? Wat een mooie hond. Ook geadopteerd, net als Max.
    Vertaald Frans
    A
    Rapporteren

Is Norkham zijn naam? Is het ook een Beauceron of een kruising Beauceron?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah, maar Max is een neefje van mijn Norkham! 😁

Vertaald Frans
    A
    Rapporteren

Volgens mij is het grappigste nog wel dat die eierdoos al sinds Pasen 2019 op de plank stond.

Ik had hem destijds speciaal gekocht om te gebruiken voor een foto van Max. Het was de bedoeling om een grappige foto voor Pasen te maken. Deze foto komt echt precies op het juiste moment! Volgens mij kan mijn hond gewoon lezen!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Je moet hem wel eten geven hoor, Max! Grapje...

Vertaald Frans
    A
    Rapporteren

Ach, wat maakt het nou uit of ik later thuis was gekomen, 8 of 10 van die ballen, wat maakt het ook uit!

En 2 of 6 chocolade-eitjes, dat maakt dan ook niets meer uit!

Max weegt 40 kg.

Maar... wat had hij daarna nog meer kunnen uitspoken...

🥱👏

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 63

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!