Vorig baasje terugzien na adoptie

Lu'0
Lu'0 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik ben Lucie.

Ik heb mijn hond uit het asiel geadopteerd toen hij een jaar oud was. Het is een kruising tussen een Border Collie en een Beauceron (hij is echt een schatje).

Nadat ik zijn vorige baasje op social media herkende, heb ik besloten om contact met haar op te nemen (na 6 maanden twijfelen, want ik was bang om haar tot last te zijn...). Uiteindelijk was ze heel erg blij om weer iets over haar hond te horen en ik kwam erachter dat ze destijds heel plotseling afstand van hem moest doen.

Nu zou ik haar graag willen voorstellen om hem weer eens te zien.

Maar ik heb een belangrijke vraag: zou dit niet schadelijk kunnen zijn voor mijn hond? Nu hij helemaal gewend is aan ons gezin, raakt hij dan niet in de war als hij zijn oude baasje weer ziet?

Alvast bedankt voor het lezen!

Fijne dag,

Lucie

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Let maar niet op die advertentie, training heeft hier niets mee te maken. Het gaat juist om de band tussen jullie; als je een sterke vertrouwensband hebt opgebouwd, zou het terugzien van de vorige eigenaar geen enkel probleem moeten zijn.

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!