Wit bultje met zwarte puntjes bij mijn hond

Axellouu
Axellouu Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik heb een wit bultje met zwarte puntjes die er korstachtig uitzien ontdekt op de rug van mijn Australische herder.

Ik heb heel even geprobeerd om het uit te knijpen, maar dat is niet gelukt.

Mijn hond lijkt er geen last van te hebben, maar ik maak me toch flink zorgen.

Ik zou graag jullie mening horen voordat ik naar de dierenarts ga.

Bedankt alvast voor jullie reacties.

Wit bultje met zwarte puntjes bij mijn hond

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

6 antwoorden
Sorteren op:
  • Emla
    Emla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

De TS is nooit meer teruggekomen, dus we hebben het antwoord niet.

Normaal gesproken heeft een hond geen "kleine bultjes" over zijn hele lijf, wat voor vorm de bultjes ook hebben.

Soms kan er een huidreactie zijn op bepaalde grassoorten waardoor er bultjes ontstaan, maar dat trekt meestal binnen 48 uur wel weg...

Bultjes die meerdere dagen blijven zitten en waar mogelijk pus in zit, daarvoor moet je echt even naar de dierenarts.

Vertaald Frans
    A
    Alimascotte Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Mijn hond heeft bultjes op zijn lichaam; sommige gaan makkelijk kapot en andere juist niet.

Daarnaast krabt hij zich enorm veel, terwijl hij geen vlooien heeft.

Ik heb al pillen, shampoos en een anti-jeukcrème geprobeerd, maar niets helpt.

Vertaald Frans
    B
    Bee0003 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Heb je al ontdekt wat het is? Mijn hond heeft hetzelfde, maar dan een beetje overal.

Vertaald Frans
    D
    Dazaingrid Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Super bedankt voor je reactie, ik heb er nog nooit van gehoord dus ik ga het even uitzoeken. Fijne avond nog!

Vertaald Frans
    D
    Dazaingrid Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond, ik heb hier helaas geen antwoord op voor je. Mijn hond heeft echter precies dezelfde bultjes en niet maar eentje ook, weet jij misschien wat het is?

Bedankt

Vertaald Frans
  • 6 reacties van 6

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer