Voor zijn halsband wacht ik waarschijnlijk gewoon tot ik hem heb om er op diezelfde dag eentje uit te zoeken, dat is vast makkelijker :-)
Ik kan echt niet wachten tot hij er is, maar ik wil vooral het beste voor hem :-)
Dank je wel, ik zou die lijst heel graag willen hebben, Misanthrope :-)
Normaal gesproken heeft hij vast alles wat hij nodig heeft, maar het is beter om het even te checken (ik heb voerbakken, brokjes, een lange lijn, een nylon riem, bergen speelgoed, een clicker, een groot kussen, shampoo...) maar er is natuurlijk zoveel nodig dat je makkelijk iets kunt vergeten.
Ik heb het geluk dat ik een soort veld heb (nou ja, het is meer een grasveld dat door de gemeente wordt onderhouden) en een klein bos vlak naast de deur waar hij lekker kan rennen en spelen :-) Wat de frisbee betreft, heb ik gelezen dat ik beter kan wachten tot hij groot is, dus ik heb voor kleine tennisballetjes gekozen.
Om hem bezig te houden als ik weg ben, hebben ze me een speeltje aangeraden dat ik hem alleen op die momenten moet geven: een Kong met snoepjes. Zo is hij lekker bezig en voorkom ik dat hij kattenkwaad uithaalt (al hoort dat natuurlijk bij het leerproces)... Ik herinner me nog dat mijn vorige hond als puppy echt veel heeft uitgevroten: zijn behoefte doen tegen de gordijnen in de tijd dat ik even naar de brievenbus liep, aan de poten van de meubels en de plinten kauwen...
En is dit type autogordel goed voor in de auto?

Ik ben van plan om een beschermhoes over de stoelen te leggen, anders kan ik mijn leren bekleding wel gedag zeggen .👋
Ja, ik denk dat ik wel meerdere halsbanden voor hem koop. Die van leer zijn heel stevig, maar ik haal er waarschijnlijk ook een simpelere voor als ik hem meeneem naar een plek met water...
Geeft de dierenarts er geen eentje met het chipnummer erop? Ik dacht dat ze dat bij mijn vorige hond wel hadden gedaan.
Hier is een foto van hem van een paar dagen geleden: