Hoi allemaal,
Allereerst sorry als dit onderwerp al vaker is besproken, maar ik kan de antwoorden op mijn vragen niet echt vinden (of ik weet gewoon niet hoe ik moet zoeken).
Ik heb een Australische herder van 8 maanden die ik op dit moment nog de brokken geef die hij bij de fokker kreeg (Royal Canin Puppy Medium). Ik merk alleen dat hij ze steeds vaker laat staan en last heeft van winderigheid. Ik zou graag willen overstappen op brokken van een hogere kwaliteit (graanvrij + goed vlees?), maar ik vind het lastig om een keuze te maken. Ik zou dus graag wat hulp of advies willen bij het kiezen.
Merken die me wel goed lijken zijn Carnilove, Orijen en Wolfood (een Frans merk). Ik dacht er dus over om voor een van deze keuzes te gaan, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het spoor een beetje bijster ben omdat er zo ontzettend veel verschillende lijnen zijn... Ik weet gewoon niet wat ik moet nemen.
Ik heb mijn dierenarts om advies gevraagd, maar die raadde me Royal Canin en Hill's Prescription Diet aan. Die zitten echter bomvol granen, dus dat heb ik maar even gelaten.
Alvast bedankt voor jullie hulp 😌