Puppyren voor 's nachts?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Maar het is al afgelopen Aggie19, Alfredw je komt pas kijken als de speeltijd voorbij is 🤣
+1 Aggie.
Zullen we ophouden met dit dovemansgesprek? 🙄
Hoi,
ik gebruik zelf een bench, maar die staat overdag altijd open en alleen 's nachts doe ik hem dicht. Het is echt zijn eigen plekje en de hond mag erin gaan wanneer hij maar wil en wordt niet gestoord als hij erin zit.
Dus de methode was om hem in een kooi te zetten? Dat is het hulpmiddel, niet de werkwijze, maar goed. Fijne avond.
Lees mijn eerste bericht nog maar eens terug, daar vind je je antwoord. Fijne avond!
Ik zie dat het in Bretagne nog niet echt beter gaat.
Ik probeer gewoon met je in gesprek te gaan om een onnodige ruzie te voorkomen.
Ik vraag je juist om je opvoedingsmethode uit te leggen. Je vindt de bench een goede oplossing, oké, maar wat heb je daarnaast nog gedaan? Alleen de hond in de bench gestopt? Nee, ik neem aan dat je met je hond hebt getraind?
Je zegt dat ik mensen moet respecteren als ik respectvolle reacties terug wil krijgen, maar je begrijpt me verkeerd wanneer ik met je probeer te communiceren.
En ik heb niet gezegd dat je respectloos was, ik zei "als je dat wordt", ik had moeten zeggen "mocht je dat worden"...
Je schoot uit je slof omdat mijn mening je niet aanstond. Prima, dat begrijp ik, maar omdat ik mijn mening niet wil veranderen, mijn excuses niet aanbied of niet "politiek correct" doe, vat je het meteen verkeerd op. Ik denk dat we het hierbij moeten laten om dit topic niet onnodig te vervuilen. Aan de andere kant zou ik echt graag willen weten welke methode je hebt gebruikt om op de lange termijn zonder bench te kunnen. Als ik je goed begrijp is het maar een hulpmiddel, en het doel van een hulpmiddel is toch dat je er uiteindelijk zonder kunt? Ik ben gewoon nieuwsgierig om bij te leren.
Het spijt me, maar ik begrijp je echt niet. Ik heb gewoon antwoord gegeven op de vraag en uitgelegd waarom ik een bench een goede oplossing vind.
Je bent het er niet mee eens, oké. Ik heb simpelweg geantwoord dat dat JOUW mening is en dat anderen daar anders over kunnen denken.
En nu ben ik ineens agressief of respectloos?! Eh sorry hoor, haha (als je dat denkt door mijn woorden in hoofdletters, dan heb je het echt mis).
Je bent trouwens zelfs zo ver gegaan om me een privébericht te sturen om nogmaals te zeggen dat je het niet met me eens bent. Nu is het wel duidelijk, toch?
Nee hoor, je hoeft je echt niet te verontschuldigen dat je van het onderwerp afwijkt, Urh Zae; die kooi was vroeg of laat toch wel ter sprake gekomen 🙂
En no need to talk, wat is jouw standpunt hierover?