Puppyren voor 's nachts?

F
Frye_2000 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal!

Ik ben een kersverse hondeneigenaar; ik heb sinds kort een pup die nu 2 maanden oud is en de fokker adviseerde ons om hem 's nachts in een puppyren te zetten. Dat zijn we gaan doen, maar ik merk dat hij het verschrikkelijk vindt en begint te blaffen zodra we hem erin opsluiten. Eerst dacht ik dat het door de eenzaamheid kwam, maar het viel me op dat hij niet reageert of piept als hij buiten zijn ren is, zelfs als we niet direct bij hem in de buurt zijn.

Ik vraag me nu af of zo'n puppyren wel een goed idee is?

Bedankt voor je reactie en tot snel!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

50 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • B
    Bangdji Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Nou goed, als alles goed met haar gaat, is dat het belangrijkste.

Bedankt voor de update. Ik hoop dat ze weer terugkomt op het forum.

Haar gedragsanalyses waren heel interessant en haar reacties altijd raak.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

We hebben nog steeds contact, maar we hebben het over honden. Ik weet de redenen voor zijn vertrek niet, maar dat zal er vast wel een beetje mee te maken hebben.

Vertaald Frans
    B
    Bangdji Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Abbyo, is dat de reden dat Lorna is weggegaan? 🙄

Heb je al nieuws?

Sorry dat ik dit topic hiermee vervuil, maar ik denk dat het op dit punt toch niet meer uitmaakt...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Aah oké, ik snapte het even niet. Ik ga hetzelfde doen als lorna; alfrewd en zijn vriendenclubje met hun talloze accounts hebben me uiteindelijk klein gekregen 😁. Wamiz is echt totaal niet meer de moeite waard.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik zie dat het nog steeds niet beter gaat in Bretagne.

????

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

DP, sorry hoor!

Ik heb zelf trouwens een professioneel plan dat erg lijkt op je huidige werk. Namelijk mijn oude baan in de particuliere beveiliging weer oppakken met een hond. Ik had deze informatie voor mezelf gehouden en het aan slechts een paar mensen verteld, waaronder de psychopaat hierboven die, omdat ik ruzie kreeg met een van haar vrienden, besloot om deze persoonlijke info openbaar op het forum te gooien. Dat is het hele verhaal!

Bovendien zijn twee van mijn honden Mechelse herders, maar aangezien ik ze hier al op foto's heb laten zien, getuigt het verwarren van mijn honden met die van jou (een Hollandse herder, dacht ik) ofwel van een slecht gezichtsvermogen, of van enorme kwade trouw.

We vallen ook in dezelfde leeftijdscategorie en hebben het "ongeluk" dat we onze antwoorden met hele lappen tekst onderbouwen. "Ohlala," dacht @AlfredW, "dat moet Wie wel zijn in vermomming!" 🙄

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

@Urh'Zae inderdaad, je bent met mij verward. Vandaar de verwijzing naar Bretagne en dat beschuldigende "Wiwi" (Tja, het niveau van de aanvallen hier is niet bepaald hoog).

De meeste mensen op het forum bedoelen het goed, ook al zijn de meningen soms verdeeld. Ondanks die verschillen blijft het meestal gemoedelijk. Maar er zijn ook een paar figuren die hier alleen komen om hun eigen mening op te dringen, aan te vallen of te manipuleren. Zoals je al merkte, kreeg je daar meteen mee te maken zodra je je had aangemeld.

Ik heb me een beetje van deze site teruggetrokken om die aanvallen te vermijden en kom hier eigenlijk alleen nog maar om dat kinderachtige gedrag uit te lachen. Maar voor vanavond vond ik het dringend en belangrijk om even de puntjes op de i te zetten.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Goedenavond Wiegehts35, werd ik voor jou aangezien? Ik begreep die 'wiwi' al niet (was die dus voor jou bedoeld?) en ging uit van een spottende opmerking 😶, die ik trouwens niet verkeerd heb opgevat.

Ik merk inderdaad dat er nogal wat zooi is op dit forum, maar dat hoort helaas of gelukkig bij het leven in een community 👍

Maak je over mij geen zorgen hoor, ik ben wel wat gewend van achterbakse types, dus ik ben niet snel op m'n teentjes getrapt en ik laat me al helemaal niet zomaar wegjagen 🤣

Mag ik vragen hoe dit misverstand precies is ontstaan?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

+1 Aggie.

We gaan de vuile was maar eens buiten hangen, geloof ik! Hier komt mijn kant van het verhaal:

Als het gebruiken van meerdere accounts jouw gewoonte is en die van je besloten vriendenclubje, dan is dat bij mij niet het geval.

Als je zo bijziend bent dat je mij verwart met @Urh'Zae (die ik trouwens niet ken, maar ik groet haar bij dezen en mijn excuses dat ze ongewild in deze bende wordt meegesleurd), dan heb ik nog wel wat contactlenzen voor je.

Als je niet eens kunt onthouden dat ik 3 honden heb waarvan er niet één op haar avatar lijkt, dan kan ik daar ook niets aan doen. Geheugenverlies, verwarring, ik weet het niet, maar een doktersbezoek wordt dringend noodzakelijk voor de gezondheid van het forum (jouw eigen gezondheid boeit me niet).

En tot slot... Als je een probleem met me hebt, zeg het dan gewoon in plaats van die flauwe toespelingen te maken. Je loopt hier al een tijdje bij verschillende mensen te slijmen om je imago op te vijzelen, maar ik hoop dat niet iedereen zo naïef zal zijn als ik ben geweest.

Fijn weekend allemaal en sorry voor mijn pittige reactie, maar er worden hier echt een paar trappen onder de kont gemist.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nee, ja hoor, wat heeft het voor zin?

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 50

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!