Paring zonder koppelen?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
met een focus op snelle actie, veel spellen en crypto-betalingen. Je vindt er slots, live games en eigen 'Originals', evenals regelmatige bonusacties en rakeback voor actieve gebruikers. De site is geoptimaliseerd voor mobiel en draait soepel op je telefoon en pc. Er wordt vooral reclame gemaakt voor snelle roobet-de.de/ stortingen en uitbetalingen en een groot spelaanbod. Wie op zoek is naar ongecompliceerd online entertainment, vindt daar een zeer veelzijdig platform
Hoi, er staat geen vervolg bij. Is het teefje uiteindelijk drachtig geworden?
Hoi, ik kom even een update geven. Het is nog te vroeg om te weten of ze puppy's verwacht, maar ze leek wel misselijk te zijn na de dekking. Het vreemdste is dat ze nu echt super aanhankelijk is en de hele tijd bij me wil zijn, veel meer dan eerst. Ik heb me goed ingelezen over de fases van de dracht en blijkbaar zijn dit tekenen die pas rond de derde week verschijnen, terwijl ze pas 2 weken geleden gedekt is 🙂
Dat kunnen ze, ja.
Hebben honden ook last van misselijkheid, net als mensen? 🤷 😧
Ja, dat is waar, dank je
Je weet het al binnen twee maanden met de echo :)
Hoi, bedankt! Ik zal proberen te onthouden om je over 2 maanden te laten weten of het heeft gewerkt 🙄
Hoi,
Tijdens de dekking is het 'knopen' (de koppelfase) niet verplicht en het betekent niet dat de dekking mislukt is. De zaadlozing van de reu begint namelijk direct na de penetratie. De eerste fase van de ejaculatie dient om de vagina te smeren, en de tweede fase (die binnen een minuut plaatsvindt) bestaat uit de afgifte van spermacellen, die de teef kunnen bevruchten.
De dracht van een hond duurt ongeveer 2 maanden (van 58 tot 68 dagen). Je kunt de dracht laten vaststellen met een echo (20 tot 23 dagen na de dekking), maar ook door palpatie (voelen), het observeren van haar gedrag (de hond kan overgevoelig of nerveus worden, of juist heel erg op zoek gaan naar aandacht), gewichtstoename en het opzetten van de tepels. Tijdens de eerste dagen van de dracht kan de hond last hebben van misselijkheid of braken.
Hopelijk heb je hier wat aan!
Fijne dag nog en fijne feestdagen,
Clara
Het zou kunnen, maar alleen een echo kan het bevestigen (over een paar weken, maar ik weet niet precies hoeveel).
10 reacties van 10