Paring zonder koppelen?

M
Mlle chaton Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, mijn reu heeft vandaag meerdere keren gepaard met een loopse teef, maar het duurde elke keer maar 30 seconden zonder dat ze bleven hangen. Is het mogelijk dat de teef nu drachtig wordt?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

10 antwoorden
Sorteren op:
  • BlackElk4505
    Blackelk4505 Pictogram dat de vlag voorstelt Duits
    Rapporteren

met een focus op snelle actie, veel spellen en crypto-betalingen. Je vindt er slots, live games en eigen 'Originals', evenals regelmatige bonusacties en rakeback voor actieve gebruikers. De site is geoptimaliseerd voor mobiel en draait soepel op je telefoon en pc. Er wordt vooral reclame gemaakt voor snelle roobet-de.de/ stortingen en uitbetalingen en een groot spelaanbod. Wie op zoek is naar ongecompliceerd online entertainment, vindt daar een zeer veelzijdig platform

Vertaald uit het Duits
    F
    Freddymercury42000 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, er staat geen vervolg bij. Is het teefje uiteindelijk drachtig geworden?

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Hoi, ik kom even een update geven. Het is nog te vroeg om te weten of ze puppy's verwacht, maar ze leek wel misselijk te zijn na de dekking. Het vreemdste is dat ze nu echt super aanhankelijk is en de hele tijd bij me wil zijn, veel meer dan eerst. Ik heb me goed ingelezen over de fases van de dracht en blijkbaar zijn dit tekenen die pas rond de derde week verschijnen, terwijl ze pas 2 weken geleden gedekt is 🙂

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Hebben honden ook last van misselijkheid, net als mensen? 🤷 😧

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Dat weet je met een echo al binnen twee maanden :)

Ja, dat is waar, dank je

Vertaald Frans
    M
    Rapporteren

Hoi, bedankt! Ik zal proberen te onthouden om je over 2 maanden te laten weten of het heeft gewerkt 🙄

Vertaald Frans
    ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

Tijdens de dekking is het 'knopen' (de koppelfase) niet verplicht en het betekent niet dat de dekking mislukt is. De zaadlozing van de reu begint namelijk direct na de penetratie. De eerste fase van de ejaculatie dient om de vagina te smeren, en de tweede fase (die binnen een minuut plaatsvindt) bestaat uit de afgifte van spermacellen, die de teef kunnen bevruchten.

De dracht van een hond duurt ongeveer 2 maanden (van 58 tot 68 dagen). Je kunt de dracht laten vaststellen met een echo (20 tot 23 dagen na de dekking), maar ook door palpatie (voelen), het observeren van haar gedrag (de hond kan overgevoelig of nerveus worden, of juist heel erg op zoek gaan naar aandacht), gewichtstoename en het opzetten van de tepels. Tijdens de eerste dagen van de dracht kan de hond last hebben van misselijkheid of braken.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Fijne dag nog en fijne feestdagen,

Clara

Vertaald Frans
    Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Het zou kunnen, maar alleen een echo kan het bevestigen (over een paar weken, maar ik weet niet precies hoeveel).

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 10

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!