Alleen zijn en de Australian Shepherd
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi! Ik zie net je reactie en ik vroeg me af of je uiteindelijk een Australische herder hebt geadopteerd of niet. Zo ja, kun je me vertellen of hij vaak lang alleen is? Bedankt en nog veel succes!
Hoi! Hoelang blijven jullie Australische herders overdag gemiddeld alleen?
Eigen post (woord ontbreekt)
Mijn zoon en ik zouden heel graag een Australische herder willen. 's Ochtends kunnen we waarschijnlijk maar net 15 minuten wandelen en 's avonds een uurtje. Alleen moet ik overdag naar mijn werk en gaat mijn zoon naar school, waardoor we hem ongeveer 10 uur per dag alleen zouden moeten laten (behalve op woensdag en in het weekend). Hebben jullie tips voor ons om het leven voor hem (en voor ons) wat fijner te maken? Bedankt!
Groetjes
Dit bericht is al twee jaar oud...
Om echt antwoorden te krijgen, kun je het beste je eigen topic aanmaken, zodat het door veel forumleden gezien wordt.
Hoi!
Mijn zoon en ik zouden heel graag een Australische herder willen. 's Ochtends hebben we waarschijnlijk maar zo'n 15 minuten de tijd voor een wandeling en 's avonds een uurtje. Daartussenin ben ik echter aan het werk en is mijn zoon naar school, waardoor de hond ongeveer 10 uur per dag alleen zou zijn (behalve op woensdag en in het weekend). Kunnen jullie ons wat tips geven om het leven voor hem (en voor ons) zo fijn mogelijk te maken? Bedankt!
Groetjes
Hoi!
Mijn zoon en ik zouden heel graag een Australische herder willen. 's Ochtends hebben we waarschijnlijk maar zo'n 15 minuten de tijd voor een wandeling en 's avonds een uurtje. Daartussenin ben ik echter aan het werk en is mijn zoon naar school, waardoor de hond ongeveer 10 uur per dag alleen zou zijn (behalve op woensdag en in het weekend). Kunnen jullie ons wat tips geven om het leven voor hem (en voor ons) zo fijn mogelijk te maken? Bedankt!
Groetjes
Hoi!
Mijn zoon en ik zouden heel graag een Australische herder willen. 's Ochtends kunnen we waarschijnlijk maar 15 minuutjes wandelen en 's avonds een uurtje. Alleen is het zo dat ik overdag moet werken en mijn zoon naar school gaat, waardoor de hond ongeveer 10 uur per dag alleen zou zijn (behalve op woensdag en in het weekend). Hebben jullie tips voor ons om het leven voor de hond (en voor onszelf) zo fijn mogelijk te maken? Bedankt!
Groetjes
Dank je wel voor het goede nieuws!
Goedenavond allemaal!!! Jeetje, ik had helemaal niet gezien dat ik zoveel reacties had gekregen!!!! Duizendmaal excuses!!!! Nou, moet je horen: die bewuste avond is hij dus 5 uur lang alleen gebleven als een flinke jongen en toen we thuiskwamen had hij helemaal niets gedaan! Hij lag bij de bank en keek ons aan met zo’n schuldig gezicht, terwijl hij juist superbraaf was geweest...
Om even op een paar mensen te reageren: ik ben eigenlijk bijna altijd bij mijn hond omdat ik nachtdiensten draai en mijn vriend overdag werkt, dus hij is zelden alleen....
Inmiddels zijn we naar de puppycursus geweest en we zijn sinds september ook begonnen met agility...
En we spelen veel samen...
Goedenavond allemaal!!! Jeetje, ik had helemaal niet gezien dat ik zoveel reacties had gekregen!!!! Duizendmaal excuses!!!! Nou, moet je horen: die bewuste avond is hij dus 5 uur lang alleen gebleven als een flinke jongen en toen we thuiskwamen had hij helemaal niets gedaan! Hij lag bij de bank en keek ons aan met zo’n schuldig gezicht, terwijl hij juist superbraaf was geweest...
Om even op een paar mensen te reageren: ik ben eigenlijk bijna altijd bij mijn hond omdat ik nachtdiensten draai en mijn vriend overdag werkt, dus hij is zelden alleen....
Inmiddels zijn we naar de puppycursus geweest en we zijn sinds september ook begonnen met agility...
En we spelen veel samen...