Stafford kruising boxer

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik wil graag een Stafford kruising boxer puppy kopen, maar ik weet niet of ik hiervoor bepaalde stappen moet ondernemen en in welke categorie de hond straks valt..? Kunnen jullie me hier wat meer over vertellen? De verkoper zegt in ieder geval dat het geen valse hond zal worden. \/p>

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

24 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren
    Sorry, ik had niet gezien dat ik in een oud topic zat. Kan ik haar niet als staff registreren, ook al is het een rashond?
    Vertaald Frans
    Docline
    Docline Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Manuela57777, je kunt beter je eigen topic openen in plaats van op een oud bericht te reageren met je vragen.

(ja, een Staff zonder stamboom wordt inderdaad als een pitbull beschouwd)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, als hij geen stamboom heeft, valt hij onder categorie 1.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Hoi, ik heb een Staff van 6 maanden oud, zonder stamboom. Ik moet haar op 6 april laten inenten, maar ik wil niet dat ze als pitbull wordt aangemerkt. Wat kan ik doen? Ik heb namelijk geen zin in problemen.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb een kruising tussen een Amstaff en een Pitbull en ik kan je vertellen dat het eerste jaar financieel best pittig is. Je moet rekenen op zo'n 900 € tot 1000 € voor alleen al de papieren, de castratie, enz...

Dus het is een goed idee om nog even te wachten 👌

Vertaald Frans
    C
    Caroline-eg Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik wil nog even toevoegen dat er bij stichtingen veel honden zitten van het type boxer en Am Staffs met stamboom.

Hier is een organisatie voor molossers:

http://molossesallstars.com/category/nos-chiens-a-adopter/

Er zitten veel Staffords in de adoptie, of honden die 'vrijgesteld' zijn (oftewel: honden die gelukkig niet in een risicocategorie vallen).

En voor de boxer-stichting kun je hier kijken:

http://www.boxerami.org/?p=395

PS: sorry dat ik misschien een beetje bot uit de hoek kwam, maar toen ik dit zag moest ik meteen denken aan de gevolgen voor de pups, die liepen namelijk groot gevaar.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Graag gedaan jimgali.. geloof me, je maakt de best mogelijke keuze!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah ja, dat is best lastig, zeker omdat ik nog jong ben en dus nog niet alles zelf kan regelen. Ik wacht dus nog even tot ik wat meer geld heb om een rasecht dier te nemen! Bedankt dat jullie zo snel hebben geantwoord! 👍 👍

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

+1 célinéo !!! Niet kopen, dit is echt het beste advies dat ik je kan geven !!! Met de allerbeste bedoelingen.

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 24

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!