Puppy van 2 maanden probleem met pootje

N
Nathoche Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Dit is mijn probleem: ik heb net een Amstaff-reu van 2 maanden uit een kennel geadopteerd. Hij krijgt Royal Canin Puppy-brokken en sinds gisteren merk ik dat zijn rechtervoorpootje niet goed staat. Het staat scheef als hij zit of stilstaat (ik zal proberen een foto te plaatsen). Ik heb contact opgenomen met de fokker en die zegt dat de dosering van de brokken waarschijnlijk niet goed is, een teveel of een tekort aan calcium, en dat zijn pootje weer normaal wordt na een aanpassing in het voer. Ik heb ook mijn dierenarts gebeld, maar die heeft pas plek op 2 januari (ik woon echt in de middle of nowhere). Hij lijkt geen pijn te hebben, speelt gewoon en eet goed, maar ik maak me toch wel zorgen.

Iemand advies?

Puppy van 2 maanden probleem met pootje

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

21 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik zie geen probleem met zijn pootje. Zorg dat hij niet te veel springt of rent totdat je bij de dierenarts bent geweest, maar stap vooral over op andere brokken. Deze zijn echt niet goed; er zitten te veel granen en slechte eiwitten in. Je pup zal veel beter groeien met een ander merk.

Vertaald Frans
  • 21 reacties van 21

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!