Haargroei op een litteken

Orcka59
Orcka59 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi! Ik heb op een beurs een puppy gekocht die al een litteken had, blijkbaar door wat gestoei met zijn broertjes en zusjes. De fokster vertelde me dat het haar wel weer terug zou groeien, maar na ruim een maand zie ik nog geen enkel verschil. Hebben jullie tips of advies om de haargroei een handje te helpen? Alvast bedankt!

Haargroei op een litteken

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Als hij een flinke wond heeft gehad, groeit het haar misschien helaas nooit meer terug. Heb je sinds de aankoop al een dierenarts bezocht? Dat zou wel verstandig zijn geweest.

Normaal gesproken wel hoor, of misschien hangt het van de hond af... Orion is in ieder geval flink gebeten door de hond van de buren (waarbij een zenuw en slagader geraakt werden) en de haren die de dierenarts had weggeschoren om hem te hechten, zijn gewoon weer goed teruggegroeid!

Vertaald Frans
    Orcka59
    Orcka59 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, ik heb er eentje geraadpleegd. Ik moet later nog een keer terug voor controle om zeker te weten dat het geen ziekte is, maar volgens hem is het echt een beet. In de tussentijd wilde ik weten of ik zelf al iets kan doen om te helpen.

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!