Geur loopse hond

X
Xenaty Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi! Mijn Xena is twee weken geleden voor het eerst loops geworden, ze is nu 8 maanden oud. We hebben zo'n speciaal loopsheidbroekje voor haar gekocht zodat we niet elke dag alle dekens en het beddengoed hoeven te wassen... Maar nu merk ik een heel sterke geur sinds ze dat broekje draagt, terwijl ik het echt elke dag uitwas. Is dit normaal of niet? Ik zie verder geen verandering in haar gedrag; ze eet nog steeds goed en is lekker aan het spelen. Alvast bedankt voor de reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

2 antwoorden
Sorteren op:
  • X
    Xenaty Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Bedankt voor je reactie, ik heb besloten om haar broekje uit te laten en de geurtjes zijn verdwenen. Ik doe hem alleen 's nachts nog aan... En nu ruik ik echt niets meer... Volgens mij kwam het doordat ze aan het broekje likte enzo en het bloed erin bleef zitten, dat was de oorzaak denk ik. Ik houd het even in de gaten of de geur echt weg blijft en anders ga ik even naar de dierenarts. Bedankt in ieder geval!

Vertaald Frans
    Humeur-De-Chien
    Humeur-de-chien Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond Xenaty,

Allereerst, ook al lijkt het er veel op, het bloedverlies van een hond is niet te vergelijken met de ongesteldheid bij vrouwen. Bij vrouwen komt het bloedverlies door het afbreken en verliezen van het baarmoederslijmvlies. Bij een hond komt het bloedverlies simpelweg door een enorme toename van de bloedtoevoer.

Zelf heb ik nooit gemerkt dat loopsheid een sterke geur veroorzaakt. Infecties kunnen dat daarentegen wel doen. Ik raad je aan om even contact op te nemen met een dierenarts om dit te bespreken.

We hebben besloten om een speciaal hondenbroekje voor haar te kopen, zodat we niet elke dag de dekens en lakens hoeven te wassen

Slaapt ze bij je in bed?

Vertaald Frans
  • 2 reacties van 2

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!