Gele vloeistof bij de penis van mijn hond
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Het is een klein infectietje, mijn hond heeft hetzelfde en mijn vorige had het ook, net als de Duitse doggen die mijn ouders hadden. Het komt heel vaak voor.
De dierenarts zei dat ik zijn piemeltje schoon moet maken. De arts deed dat met alcohol 🤪 maar ik gebruik zelf liever waterstofperoxide.
Om jezelf gerust te stellen en misschien wat extra advies te krijgen, kun je je dierenarts even bellen of er even langsgaan (zonder de hond) om te vragen wat hij ervan vindt door de foto te laten zien.
Dit zou balanoposthitis kunnen zijn, een ontsteking van de voorhuid en de schacht. Je kunt het beste even langs de dierenarts gaan. Misschien is de voorhuid niet ver genoeg open om de penis naar buiten te laten komen, sorry voor de bewoording.
2 reacties van 2