Echt stevig speelgoed?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik koop zelf altijd Kong-speeltjes, want mijn stafford sloopt echt alles lol. Ze is dol op kleine knuffeltjes, maar die maakt ze binnen 2 minuten kapot en ik ben vooral bang dat ze stikt in de vulling... Dus ik haal nu alleen nog maar Kong ^^
Omdat die van mij ook zo van slopen houden, geef ik ze ook speeltjes die daarvoor bedoeld zijn... ik bewaar altijd de kartonnen doos als ik iets bestel om aan ze te geven, zodat ze die helemaal aan gort kunnen scheuren! Goed, het is wel een beetje een gedoe om daarna de woonkamer op te ruimen, maar succes is elke keer gegarandeerd haha!
Nou, ik kan niet garanderen dat-ie 100% onverwoestbaar is, maar voor wie een stevige bal zoekt: ik ben echt fan van de Jolly Soccer Ball :)
Ik geloofde het eerst niet, maar het is echt sterk spul. Zelfs als honden er met hun tanden gaatjes in prikken, blaast hij zichzelf weer op! Je moet wel een maat kiezen die groot genoeg is, zodat je hond hem niet te makkelijk in zijn bek kan pakken om erop te kauwen.
Ik heb er nog geen gevonden! Of hij raakt het niet aan, maar als ze eenmaal besluiten om ermee te gaan spelen... ik heb er echt tientallen getest en behalve een kokosnoot die het een paar uurtjes volhoudt, is niets ertegen bestand, zelfs de allersterkste Kongs niet!
Je hebt ook de Kong knuffels, de Kong Knots. Ik weet niet of je ze kent en of ze sterk genoeg zijn voor jouw hond.
Blue heeft er twee die al een hele tijd meegaan. In alle andere speeltjes kwamen uiteindelijk ook gaten...
15 reacties van 15