Impact van de inflatie op de gezondheid van mijn huisdier (thesis diergeneeskunde)

Futureveto2026
Futureveto2026 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Voor mijn scriptie diergeneeskunde doe ik onderzoek onder honden- en/of katteneigenaren die in Frankrijk wonen. 🐈🐕

https://forms.gle/Ltev7iuw5WZy7P2fA

Deze vragenlijst is bedoeld om beter te begrijpen hoe eigenaren de prijsstijgingen na de pandemie ervaren, hoe dit hun keuzes beïnvloedt en welke aanpassingen ze eventueel hebben gedaan.

Je deelname is heel waardevol om de problemen waar mensen tegenaan lopen in kaart te brengen en te kijken wat de mogelijke gevolgen zijn voor het welzijn en de gezondheid van dieren.

Deel dit bericht gerust met je omgeving en op sociale media! Alvast bedankt voor je tijd en voor je bijdrage aan dit onderzoek.

Marine, laatstejaarsstudent aan de veterinaire school van Alfort 👩🏻‍🎓

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

1 antwoord
Sorteren op:
  • S
    Snowrider3dgame Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik heb meegedaan aan je enquête en deze beoordeeld; de vragen die je erin hebt gezet waren erg relevant en sloten goed aan bij de werkelijkheid. Snow Rider 3D

Vertaald Frans
  • 1 reactie van 1

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!