Ik zit met wat vragen

R
Remyjuke Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond allemaal!

Wat is volgens jullie een slecht baasje? Ik vraag me dit namelijk echt af.

Mijn Duitse herder is nu bijna een maand geleden overleden 🥲. De dierenartsen zeggen dat het misschien door de medicijnen kwam die hij sinds 2023 voor zijn fistel kreeg, dat die zijn lever hebben aangetast, maar ze weten het niet zeker omdat hij ook artrose had. Hij kreeg inderdaad al bijna een jaar Librela en het was op dat moment erg heet buiten; hij had 41 graden koorts.

Maar hij had ook vaak last van zijn oren en was dan zo gestrest dat ik hem bij de dierenarts bijna met dwang moest vasthouden. Ik voel me daar nu zo schuldig over 🥲, ook al was hij thuis een enorme knuffelkont en wilde hij altijd met me spelen en zo... Trouwens, hij wilde ook alleen maar met mij wandelen. Toch vraag ik me af of ik niet een waardeloos baasje was...

Zelfs tijdens het wandelen, als hij weer iets van de grond wilde eten, gaf ik hem op zijn kop en trok ik aan de riem. Ik voel me daar nu echt ontzettend rot over 😢.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

0 antwoorden
Sorteren op:
Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
Ontdek meer