Een leuke verrassing in de zomer van 2014

M
Maitrejedi76 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Een paar jaar geleden had ik al een hond. We gingen op een ochtend naar buiten toen er plotseling een kitten uit een bosje kwam stormen. Het was een lief, helemaal grijs kitten van een paar maanden oud. Ik heb nog advertenties geplaatst, maar niemand heeft hem opge##ist. Sindsdien is hij het zonnetje in huis; een enorme knuffelkont die voor veel liefde en pure geluksmomenten zorgt.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Wilt je je mening over dit onderwerp geven?

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

1 antwoord
Sorteren op:
  • ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Wat een mooi verhaal, alsof dit kleine katje jullie direct zelf heeft uitgekozen!
    Ik ben studente diergeneeskunde en dit soort verhalen zijn altijd heel hartverwarmend om te lezen.
    Jullie hebben er goed aan gedaan om advertenties te plaatsen om zijn eventuele baasjes te zoeken.
    Uiteindelijk heeft hij bij jullie een liefdevol thuis gevonden en dat laat hij jullie duidelijk elke dag merken.
    Ik wens jullie nog heel veel mooie momenten toe met dit schattige maatje!

Groetjes,

Romane

Vertaald Frans
  • 1 reactie van 1

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!