Aha, het is zover, Yunatje gaat alweer richting de 14 jaar.

Yuna_la_ficelle
Yuna_la_ficelle Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Mijn kleine Yuna viert in juni haar 14e verjaardag. Toen ik haar adopteerde (ze is bij mij thuis geboren), had ik geen idee hoeveel geluk ze me zou brengen. Ik geniet van elk moment dat ik met haar deel.😀 Ze is echt mijn eigen poezeltje! Het is Yuna!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

6 antwoorden
Sorteren op:
  • Aurore Boréale
    Aurore boréale Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Wat begrijp ik je goed, Yuna. Mijn Nova is vorige maand net 13 geworden; hoe ouder ze wordt, hoe meer ik opzie tegen het onvermijdelijke. Dus ik geniet volop van haar en vertroetel haar nog extra veel.

Vertaald Frans
    ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

14 jaar is een prachtige leeftijd voor een kat. Op die leeftijd vallen ze medisch gezien onder de senioren of zelfs de geriatrische katten. Dit maakt deze momenten alleen maar waardevoller, maar herinnert je ook aan het belang van regelmatige controles om haar comfort te bewaken en eventuele ouderdomskwaaltjes vroegtijdig op te sporen. Je voelt echt de liefde en de sterke band tussen jullie. Geniet volop van je kleine Yuna en van alle kostbare momenten die jullie samen delen.

Groetjes,

Romane

Vertaald Frans
    B
    Blaireauinestimable3964 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Alweer 14 jaar, wat geweldig. Je ziet meteen hoe geliefd Yuna is en hoe gelukkig ze bij jou is. Het is echt bijzonder als een klein katje dat thuis geboren is zo'n groot deel van je leven wordt voor zoveel jaren. Geniet van elk moment met je kleine prinses

Vertaald Frans
    liquid_paper
    Liquid_paper Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Gefeliciteerd met haar!❤️

Chatouille moet inmiddels al over de tien zijn, maar ik schaam me er een beetje voor om toe te geven dat ik niet meer weet hoe lang we al samenwonen😅

Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Gefeliciteerd, mooie Yuna!! Dat is nog eens een goed merk, hè.

Mijn Siamees Lou wordt in juni 11 jaar. Ze ziet er nog hartstikke goed uit. (Behalve dan die paar flink stinkende kotsjes, natuurlijk altijd op m'n lakens, ja daar houdt ze blijkbaar van...).

Vertaald Frans
    Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Oma Yuna ^^

Hier wordt Gally eind juni 15 ^^ op de 25e (of de 26e, ik weet het als slecht baasje nooit helemaal zeker 😅)

Vertaald Frans
  • 6 reacties van 6

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer