Tosia en Tekila123456

HonestMagpie9893
Honestmagpie9893 Pictogram dat de vlag voorstelt Pools
Rapporteren

Mijn teckel heeft tijdens het wandelen een condoom opgegeten. Ze weegt 10 kg en is tweeënhalf jaar oud. Ik ben bang dat het schadelijk voor haar is en ik weet niet wat ik moet doen. Help me alsjeblieft!

Vertaald Pools
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Wilt je je mening over dit onderwerp geven?
Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

1 antwoord
Sorteren op:
  • ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

Het is mogelijk dat het condoom er uiteindelijk vanzelf uitkomt. Je kunt in de gaten houden of ze vandaag ontlasting heeft en zo ja, hoe dat eruitziet (of het 'normaal' is, of het condoom erin zit, enz.).

Let er ook op of ze geen tekenen van buikpijn vertoont. In dat geval kan je teckel de neiging hebben om naar haar flanken of buik te kijken, gaan piepen, haar tanden laten zien of grommen als je haar oppakt, onrustig zijn of zich vreemd gedragen. In die gevallen kun je het beste even naar je eigen dierenarts gaan.
    Als het condoom er na 24-48 uur nog steeds niet op de natuurlijke weg is uitgekomen, kun je ook beter even contact opnemen met de dierenarts.

Groetjes,
    Laura MICHEL

Vertaald Frans
  • 1 reactie van 1

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!