Oogontsteking

SteveB
Steveb Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Mijn hond heeft helaas een oogontsteking opgelopen.

Ik ben vanochtend bij de dierenarts geweest en hij heeft me 'Fradexam' voorgeschreven (een Frans merk oogdruppels).

Toen ik het doosje opende, zag ik een flesje met vloeistof, een flesje met een tabletje erin en een pipetje.

Het probleem is dat de bijsluiter alleen aangeeft hoeveel druppels ik moet geven en ik ben bang dat ik een fout maak en de ogen van mijn hond nog erger beschadig.

Ik neem aan dat ik de vloeistof bij het tabletje in het flesje moet doen, maar ik vraag het voor de zekerheid toch maar even hier.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

1 antwoord
Sorteren op:
  • ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

Je hoeft alleen maar het lyofilisaat en het oplosmiddel met elkaar te mengen om het medicijn klaar te maken. Ze worden apart bewaard vanwege de houdbaarheid.

Mocht je ook maar een beetje twijfelen, of gewoon voor de zekerheid, dan kun je de kliniek direct even bellen zodat ze je (opnieuw) kunnen uitleggen hoe het precies werkt.

Fijne dag,

Flavy

Vertaald Frans
  • 1 reactie van 1

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!