Natuurlijke anti-parasietenband

Shaa
Shaa Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond, 

Ik wil graag een natuurlijke anti-parasietenband kopen voor Sango. 

Hebben jullie aanraders voor mij? En ik hoor ook graag wat jullie ervaringen zijn met de effectiviteit ervan. 

(Ik wil deze gaan gebruiken als aanvulling op de gewone behandelingen.) 

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Rosemary44
    Rosemary44 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Om te zorgen dat het goed werkt, moet je niet vergeten om de halsband elke twee weken even in het water te leggen. Zo activeer je de micro-organismen in de EM-keramiek kralen weer.
    Vertaald Frans
    Rosemary44
    Rosemary44 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Ik heb me ook in dit alternatief verdiept omdat mijn hond allergisch is en ik niet van chemische producten hou. Ik heb een antiparasitaire halsband gekocht en eerlijk gezegd ben ik er echt supertevreden over. Ik heb hem besteld op de Franse website Pets4pets.fr. Ze hebben daar veel keuze, dus ik hoop dat je daar zult slagen!

Vertaald Frans
    Martau
    Martau Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Het maakt me niet uit wat er op internet staat, je weet nooit wat echt of nep is. Dus ik wilde het zelf proberen om mijn eigen oordeel te vellen: het werkte twee weken goed, maar daarna was het niet meer effectief. Daarom ben ik sinds een week helaas weer terug bij de halsband vol chemische middeltjes.

Als iemand je vertelt dat van de twintigste verdieping springen goed is voor je gezondheid, probeer je dat dan ook liever zelf uit in plaats van de mensen op internet te vertrouwen die schrijven dat het gevaarlijk is? Als je de betrouwbare informatie op internet had gelezen, had je je geld niet hoeven verspillen aan dit soort bandjes.

Vertaald Frans
    B
    Bambouchou69 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Het maakt me niet uit wat er op internet staat, je weet maar nooit wat nou echt waar is of niet. Dus ik wilde het zelf proberen om mijn eigen oordeel te vellen: het werkte twee weken lang prima, maar daarna was het niet meer effectief. Ik ben dus helaas sinds een week weer terug bij die halsband vol chemicaliën.

Vertaald Frans
    B
    Bambouchou69 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Natuurlijke stenen halsband, werkt echt top. Was eerst sceptisch, maar na het proberen ben ik helemaal overtuigd. Eindelijk geen chemicaliën meer!

Vertaald Frans
    Shaa
    Shaa Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, hij heeft ongeveer twee weken geleden een anti-parasietenbehandeling gehad met "Simparica". Gisteren zijn we naar het bos geweest met vrienden en 3 andere honden. 

2 daarvan hadden teken bij zich 😣 (waaronder eentje die al een tijdje geen middel meer had gehad toen ik ernaar vroeg). 

Ik heb Sango goed nagekeken en volgens mij zitten we wel goed 🤞

Maar daarom dacht ik dat een anti-parasietenband plus iets natuurlijks misschien beter zou zijn. 

Maar gezien jullie reacties houd ik het gewoon bij zijn huidige behandeling.

Ontzettend bedankt 

Vertaald Frans
    ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi, 

Geef je je hond al een middel tegen parasieten? Welke? Als dat zo is, hoef je geen tweede product te gebruiken. Het middel tegen parasieten doodt de uitwendige parasieten tijdens het bloedzuigen, omdat het middel in het bloed terechtkomt. 

Groetjes,

Wadia

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 12

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!