Natuurlijke anti-parasietenband
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi, ik gebruik deze natuurlijke anti-parasietenband met EM-kralen en het werkt echt super voor mijn hondjes. Hier is de link: https://latelierdemiyako.com/collections/collier-anti-tique-chien-naturel
Hoi,
Ik heb me ook in dit alternatief verdiept omdat mijn hond allergisch is en ik niet van chemische producten hou. Ik heb een antiparasitaire halsband gekocht en eerlijk gezegd ben ik er echt supertevreden over. Ik heb hem besteld op de Franse website Pets4pets.fr. Ze hebben daar veel keuze, dus ik hoop dat je daar zult slagen!
Het maakt me niet uit wat er op internet staat, je weet nooit wat echt of nep is. Dus ik wilde het zelf proberen om mijn eigen oordeel te vellen: het werkte twee weken goed, maar daarna was het niet meer effectief. Daarom ben ik sinds een week helaas weer terug bij de halsband vol chemische middeltjes.
Als iemand je vertelt dat van de twintigste verdieping springen goed is voor je gezondheid, probeer je dat dan ook liever zelf uit in plaats van de mensen op internet te vertrouwen die schrijven dat het gevaarlijk is? Als je de betrouwbare informatie op internet had gelezen, had je je geld niet hoeven verspillen aan dit soort bandjes.
Het maakt me niet uit wat er op internet staat, je weet maar nooit wat nou echt waar is of niet. Dus ik wilde het zelf proberen om mijn eigen oordeel te vellen: het werkte twee weken lang prima, maar daarna was het niet meer effectief. Ik ben dus helaas sinds een week weer terug bij die halsband vol chemicaliën.
Natuurlijke halsband met stenen, werkt echt super. Ik was eerst sceptisch, maar na het proberen ben ik helemaal om. Eindelijk geen chemische troep meer.
Natuurlijke stenen halsband, werkt echt top. Was eerst sceptisch, maar na het proberen ben ik helemaal overtuigd. Eindelijk geen chemicaliën meer!
Ja, hij heeft ongeveer twee weken geleden een anti-parasietenbehandeling gehad met "Simparica". Gisteren zijn we naar het bos geweest met vrienden en 3 andere honden.
2 daarvan hadden teken bij zich 😣 (waaronder eentje die al een tijdje geen middel meer had gehad toen ik ernaar vroeg).
Ik heb Sango goed nagekeken en volgens mij zitten we wel goed 🤞
Maar daarom dacht ik dat een anti-parasietenband plus iets natuurlijks misschien beter zou zijn.
Maar gezien jullie reacties houd ik het gewoon bij zijn huidige behandeling.
Ontzettend bedankt
Oh jeetje inderdaad, soms wil je het gewoon zo goed mogelijk doen en dan krijg je dit 😣. Was het een soort Seresto-halsband?
Ik doelde eigenlijk meer op een halsband met EM-keramiek kralen.
Die EM-keramiek is echt pure oplichting!
Hoi,
Geef je je hond al een middel tegen parasieten? Welke? Als dat zo is, hoef je geen tweede product te gebruiken. Het middel tegen parasieten doodt de uitwendige parasieten tijdens het bloedzuigen, omdat het middel in het bloed terechtkomt.
Groetjes,
Wadia