Pup van 2 maanden 1,5 uur gewandeld

L
Leacarre Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal, (niet oordelen alsjeblieft, ik voel me al schuldig genoeg). Er kwam vandaag iets tussen, dus ik had aan een familielid gevraagd om even bij mijn Australische herder pup van 10 weken te gaan kijken. Vanavond vertelde hij me dat ze 1,5 uur hebben gewandeld (en dat de pup 'een stukje' is gedragen tijdens de wandeling)... Normaal gesproken let ik er echt supergoed op (niet langer dan 20 min). Ik heb op internet gelezen dat hij hierdoor heupdysplasie kan ontwikkelen en daar stress ik hem nu echt om. Is dit voor één keer heel erg? Kan dit gevolgen hebben? Wat kan ik doen om dit weer recht te zetten? Ik voel me er echt rot over...

Bedankt voor jullie reacties.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Je kunt het beste gewoon niets doen en niet in paniek raken :) het is natuurlijk wel veel voor zo'n jonge pup, maar tenzij je echt enorme pech hebt, zal er niets gebeuren. En het hangt ook af van de ondergrond (asfalt, gras... enz.) en of de hond anderhalf uur aan één stuk heeft gerend of dat hij tussendoor is gestopt om te snuffelen... 

Je kunt eventueel naar een hondenosteopaat gaan als je je echt zorgen maakt...

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!