Stinkt een weimaraner?

T
Terry90 Pictogram dat de vlag voorstelt Italiaans
Rapporteren

Hoi allemaal, ik heb een vraagje voor de mensen die dit hondenras hebben: stinkt een weimaraner eigenlijk? Ik vind het echt een prachtig ras, maar ik heb wel eens gehoord dat ze een nogal sterke geur verspreiden.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Terry

Vertaald uit het Italiaans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

2 antwoorden
Sorteren op:
  • LaRedazione
    Laredazione Pictogram dat de vlag voorstelt Italiaans
    Rapporteren

Hoi Terry! 

Omdat je dit type hond zo leuk vindt, nodigen we je graag uit om onze pagina over de Weimaraner te bekijken!

Hartelijke groetjes van de hele redactie van Wamiz!

?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Italiaans
    Rapporteren

Hoi Terry,

Laten we zeggen dat geen enkel ras een specifieke geur heeft (of die nou prettig is of niet). Een nare geur bij een hond kan komen door de huid (aandoeningen of verstoringen van de huid en de talgklieren) of door externe factoren, zoals het bezoeken van bepaalde plekken (vooral in het water), rollen in het vuil of een erg slechte hygiëne (waarvan de oorzaak sowieso onderzocht moet worden).

Dus... maak je geen zorgen: ook al heb je straks misschien geen kleine kwispelende 'Chanel', er zullen voor deze situatie zeker geen fundamentele problemen zijn.

Hartelijke groet,

Francesco - Dierenartsassistent

• 2 reacties van 2

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!